Niniejszym informujemy wszystkich członków Stowarzyszenia, osoby wspierające i wszystkich właścicieli nieruchomości znajdujących się na naszym osiedlu o wysokości wydatków poniesionych przez Stowarzyszenie na rzecz utrzymania nieruchomości wspólnych znajdujących się na naszym osiedlu w okresie od 01-01-2019 do 31-12-2019 oraz wysokości środków zgromadzonych na funduszu remontowym:
odśnieżanie i sprzątanie po zimie | 42 349,15 zł | odśnieżanie ulic, posypywanie ulic solą i piaskiem, sprzątanie piasku z ulic po zimie |
utrzymanie czystości na osiedlu | 11 200,00 zł | sprzątnie, odchwaszczanie, koszenie, odśnieżanie schodów |
inwestycje | 24 978,17 zł | naprawa schodów i poręcze na schodach (działka 4/199), naprawa starych i montaż nowych progów zwalniających, naprawa siatki ogrodzeniowej, kosze na śmieci, czyszczenie studzienki deszczowej, tabliczki „Posprzątaj po swoim psie” |
pozostałe wydatki | 4 305,25 zł | księgowość, strona www, obsługa prawna i koszty sądowe, wezwania do zapłaty i inne |
Wydatki – razem | 82 832,57 zł | |
Fundusz remontowy | 140 241,08 zł | łączna wartość środków zgromadzonych na Funduszu Remontowym w dniu 31 grudnia 2019r. |
Więcej szczegółów nt przychodów i wydatków w roku 2019 zaprezentujemy na zebraniu, które odbędzie się w czerwcu (dokładną datę podamy wkrótce).